even nog een paar wist je datjes!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu even nog een paar wist je datjes!!!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu

even nog een paar wist je datjes!!!!

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

11 December 2010 | Indonesië, Batavia

WIST JE DAT :


- dat vooral lauri heel wat overeenkomsten ziet met de locals en mij??

- dat ze gwoon boeren en poepies laten waar je naast staat.

-dat ze dezelfde voeten hebben als ik

-dat er echt geen afsprakern mee te maken valt

-dit omdat ze of te laat of helemaal NIET opkomen dagen(hmmm klinkt bekend)

-als ze wel te vroeg zijn dit ook meteen een uur is.

-dat ze allemaal met lauri op de foto willen.

-en dat ze soms gwoon stiekum foto's maken van hem.

- het ze dan ook weer geen bal uitmaakt dat ik het wel gewoon zie haha.

-dat we in een bed hebben geslapen waar plastic omheen zat??

- ik dit net een afwerkbed vond.

-het eten hier super is!!!

-maar dat we vandaag bij de mac donald gweest zijn.

-ze hier een 3 dubbele cheesenburger hebben!!!

-en een cola met een schep sorbet ijs erin??? vreemde combiii??

-de katten hier,of geen staart hebben of maaar eeen halve met een knobbel.

-dat we vandaag naar de birdmarkt geweest zijn en ik nu bulten heb??

-er ook aapen gekocht konden worden

-en hondjes en katten(vond ik wel weer sneu)

- dat ik jullie daar morgen meer over vertel/

-ik nog steeds geenm heimwee heb!!!

-ik zelfs niet meeer naar huis wil??

-en dat onze was voor nog geen eurie gedaan wordt.

-eten hier ook geen reed kost.


-internet dan wel weer duur is.


ik dus ook ga stoppen!!!



tot morgen hihi.
dikke kuss vanuit een warm java!!!



liefs joyce

  • 11 December 2010 - 14:24

    Mo:

    Hihihi muts :-D

    Morgen wel foto's plaatsen He !!

    Kuss

  • 11 December 2010 - 14:55

    Joyce Van Dijk:

    ja echt klote.

    ik kAN OP deze smek computer geen foto's zetten!!!!!

    ik blijf t proberen.

    xxx

  • 11 December 2010 - 15:55

    Gemma:

    Hoi hoi,
    prachtig land hè ! Probeer als jullie terug gaan naar Java, echt naar de Canyon te gaan met een bootje over de rivier in Pangadaran; zo prachtig echt waar !! Enne.... over enge beesten gesproken.... op Sumatra hadden we hele grote kakkerlakken in de badkamer ! Zeker 7 cm. groot. En de aapjes uit de bomen kwamen gewoon naar ons terras voor onze kamer.
    Ook is het leuk de kampongs in te gaan, zie je het echte leventje, de mensen zijn zo vriendelijk, je mag gewoon in hun hutje komen. We zijn ook op de Borobudur geweest en wat ook leuk is naar een "kechak-dans te gaan en vuurdans. Ën zwemmen in het Toba-meer en snorkelen op de Gili-eilanden, vanuit Bali kun je met zo'n vissersboot mee daarheen. En met de bechaks gaan i.p.v. taxi is ook enig. We zijn op een berg 3km. vanaf de Bromo geweest 2770 m. hoog en keken zo op de Bromo die 2300 m. hoog is, met jeeps bij zonsopgang, super !! Dus Joyce... geniet voluit van zoveel mogelijk !!
    Jammer dat we elkaar daar niet ontmoet hebben op 6 dec. dat wel, maar ja, wie weet..... Liefs Gemma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 137745

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: