foto 's staan op facebook - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu foto 's staan op facebook - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu

foto 's staan op facebook

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

13 December 2010 | Indonesië, Batavia

na heel lang probereren.

veel vloeken en bijna de laptop hier t internet cafe uit te hebben gesmeten ben ik er klaar mee.

mijn fotos kunnen niet op de pagina omdat de bestandsgrote te groot is.

en verkleinen lukt niet.
want mn cd rom met hoe wat met me nieuwe camera ligt thuis...grrrr

ik denk dat iereen wel facebook heeft.

en anders ff googlen naar joyce van dijk en facebook en je komt er ook.

paps manon heeft ook facebook!!!
dus ff aan manon vragen of ze de fotos wil laten zien!!!

liefs joyce

• 13 December 2010 - 08:42

Mo:

Hey wijffie... als je naar instellingen gaat van je camera ( menu ) dan kan je daar de pixels veranderen van je camera..( bijv. 640x400 ) maar het enige nadeel ervan is dat je ze dus ook niet meer groot kan krijgen ( mocht je ze willen afdrukken ).... dus als ik jou was zal ik de instellingen gewoon zo laten staan zoals ze zijn.. ( of je moet een verklein programma op je comp downloaden en dan eerst op je hotel de foto's die je hier wilt plaatsen verkleinen en dan het internet op gaan... voorbeeld van een verkleinprogramma ( die ook erg makkelijk in gebruik is en de orginele grootte bewaard op je comp is dus BD Sizer... )
    Ik ga zo ff kijken naar je foto's op facebook..