laatste uurtjes en een afscheid met vele traantjes - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu laatste uurtjes en een afscheid met vele traantjes - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu

laatste uurtjes en een afscheid met vele traantjes

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

20 Januari 2011 | Indonesië, Denpasar

s morgens al vroeg wakker.en snel op zoek gegaan naar een ontbijt.
al een paar dagen ontbijten we bij een tentje waar t eten ons prima bevalt.

dit met de toepasselijke naam: mona lisa (das mijn naam hihi)

na voor de laaste keer een banajuice te hebben genomen(we testen ze door heel indo)kwam deze toch zeker in de top 3 van beste banajuices.de koffie idem dito.
niet overal is de koffie even lekker.

terug naar onze kamer en de laatste spullen pakken.
om half 12 gingen we richting vliegveld.
de vlucht van lauri was al om half 2.de mijne pas om kwart over 7 savonds...

nog even wat gedronken en toen was het toch echt tijd om afscheid te nemen..
na een dikke knuffel en de nodige traantjes ging hij door de deur.
ik moest bij een ander terminal zijn dus kon niet mee naar binnen.

na een beste wandeling kwam ook ik aan bij de terminal waar ik moest zijn.
kon nog niet inchecken dus heb me zelf maar lekker in de schaduw genesteld en wat gelezen.

eenmaal door de douane waren er weer winkels zat!!!
de tijd ging dan ook razend snel.
maar opeens kwam ik erachter dat ik lauri zn kadootje kwijt was..

potver ik het vliegveld door gerend om alle plekken af te gaan waar ik was geweest.
inmiddels was het al boarding time dus ff een sprintje getrokken.
gelukkig vond ik t kado al bij winkel nummer 3. ze hadden t netjes bewaard voor me.

snel terug naar de gate waar ik uiteraard als laatste boarden.
de 4 uurtjes naar kuala lumpur waren wel te doen.

was wel een beetje sip.
want t einde van deze reis was dan nu toch echt in zicht.

en lauri leek steeds verder van me vandaan.
op kuala lumpur mezelf wederom vermaakt met de vele winkeltjes kijken.

en om kwart voor 1 snachts vloog ik terug naar nederland.
had echt de meest rotste plek ooit.
vlak voor een schut waar zelfs ik me benen niet kon strekken. en naast de plee.

had niet zelf in kunnen checken omdat ik me vlucht had verzet en me ticket dus niet kon printen!!!!

wat een drama...
maar na heel wat uurtjes film kijken...games en veel vloeken omdat ik me benen niet kwijt kon kwam ik aan in het koude nederland.

zo das we ff andere koek!!
maar 3 graden.
lekker hoor.
wou meteen weer een ticket terug boeken.

heb een enorme jetlag want doe geen oog dicht.
zit dan ook midden in de nacht de foto's op me site te zetten.

wat eindelijk is gelukt!!!!

nou ik kruip nog maar ff op de bank onder me dekentje want moet toch een keer gaan slapen haha.

t is nog ff wachte op de foto;s van lauri maar die zal ik eerdaags wel over de mail krijgen.

zo met de kachel in huis op sambal en met me kleren onder me dekentje heb ik t weer een btj warm.

liefs joyce

  • 20 Januari 2011 - 06:55

    Mo:

    Welkom terug meid ......

  • 20 Januari 2011 - 12:47

    Leonie Kester:

    He Joyce, einde van een supermooie reis, hoop dat het je veel gebracht heeft.
    Jij gaat hier nog wel een keer terugkomen denk ik.
    Eindelijk al je fotoos gezien, al die joyce-dierenplaatjes!! haha past bij je, ze zullen je missen daar, al die dieren!!
    Sie je xx leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 137743

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: