zoveel herinneringen - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu zoveel herinneringen - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu

zoveel herinneringen

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

20 Januari 2011 | Indonesië, Denpasar

omdat ik zoveel mooie herinneringen heb en ik van deze site een boek laat maken gaan er nog wat verhaaltjes komen met dingen waarvan ik geen tijd had t op me site te zetten tijdens de reis.

de reden daarvan is dat ik het zonde van de tijd vond om uren in een internet cafe te gaan zitten.

geloof me...
internet is daar niet zoals thuis.zo snel.
en je zit zo een 1,5 á 2 uur in een internetcafe.

en vaak heb je een heel verhaal getikt en dan houd internet er mee op of valt de site weg.

vandaar dat ik dus nog t een en ander ga schrijven.
en wat foto's en mischien als t lukt ook filmpjes erbij ga zetten.

in ieder geval veel plezier met t lezen...

liefs joyce

  • 20 Januari 2011 - 13:45

    JesOl:

    He Joyce, heerlijk dat je weer thuis bent, en vandaag schijnt dan eindelijk het zonnetje! Zo te lezen en te zien die weken hebben jullie het super gehad, maar ik had ook niet anders verwacht indonesie is THA BOM!! Ik ga zeker nog terug en jij denk ook.
    XX Jess

  • 20 Januari 2011 - 17:52

    Joyce Van Dijk:

    @ jesol

    ik denk t niet alleen...weet wel zeker dat ik weer terug ga !!!

  • 20 Januari 2011 - 20:24

    Gemma:

    Goed idee, Joyce ik heb ook een boek gemaakt.
    Komt het op internet of ga je het af laten drukken.

    Groetjes XX

  • 21 Januari 2011 - 16:41

    Joyce Van Dijk:

    @gemma

    zoiezo blijft de site bestaan en uiteindelijk ga ik er een boek van laten drukken.

    moet nog ff wachte op de foto's van lauri en mischien wat van zijn filmpjes op de site zetten.

    maar ja...moet ie eerst terug komen :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 137751

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: