het is zover - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van joyce dijk - WaarBenJij.nu het is zover - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van joyce dijk - WaarBenJij.nu

het is zover

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

11 Juni 2011 | Nederland, Naaldwijk

na een paar daagjes genieten in engeland heb afscheid genomen van mn huis in honselersdijk.

inmiddels zijn we compleet want ook de poezen hebben gister de grote oversteek gemaakt :D

dunya loopt rond of ze hier al jaren komt en de dikke poes heeft ook zn plekkie bij t raam al gevonden.

over de andere kat heb ik t maar niet,die blert de hele buurt bij elkaar,ik denk dat ie niet van verhuizen houd haha.

stuur als je me adres wil maar even een mailtje naar
joyce_dijkie@hotmail.com

ik denk dat ik mn adres boek kwijt ben :( vandaar maar even op deze manier en via de email.

liefs joyce

• 11 Juni 2011 - 16:08

Gemma:

Ik heb je al een mailtje gestuurd, dus adres heb je
    Nogmaals heel veel geluk, succes, liefs en groetjes !