spannend - Reisverslag uit Henfield, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu spannend - Reisverslag uit Henfield, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu

spannend

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

31 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Henfield

nadat ik ineens t gekke idee had om lauri in engeland op te gaan zoeken moest er t een en ander geregeld worden.
met wat hulp overzee is alles goed gekomen.

paps bracht me naar schiphol en zwaaide me ut alsof ik weer voor 6 weken weg zou gaan.
ik vloog met easy jet en het was prima,we kenne vast allemaal de programma's van tv maar ik had geen klagen/

eenaal op gatwick kwam jacky me halen.in de auto klesten we alsof we elkaar al jaren kende.
eenmal dicht bij henfield sloeg de spanning toe.
want stel je voor als lauri t niet leuk zo vinden???
jacky wist zeker dat hij t wel leuk zo vinden.

het gezicht van lauri was zeker een foto waard.helaas heb ik die niet.
een half uur lang heeft ie niet veel gezegt.
allleen maar .....hoe kan dat....wat doe jij hier....en dat zo een 20x herhaalt haha.

tijdens t eten kwam er weer wat geluid uit hem en na een mooie wandeling door henfield was er tijd om bij te komen in de jacuzzie...

na een nachtje slapen was t tijd om de toerist uit te gaan hangen in brighton.
aangezien paul en jacky moesten werken konden wij mooi de boel gaan verkennen.

liefs joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Henfield

surprise surprise

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2011

het is zover

06 Juni 2011

naar huis !!!! (of toch niet)

02 Juni 2011

een sportief dagje

01 Juni 2011

dagje brighton

31 Mei 2011

spannend
joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 137734

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: