naar huis !!!! (of toch niet) - Reisverslag uit Henfield, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu naar huis !!!! (of toch niet) - Reisverslag uit Henfield, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu

naar huis !!!! (of toch niet)

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

06 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Henfield

na een heeeel kort nachtje en met mn ogen nog dicht gingen jacky en ik naar gatwick airport.

ruim op tijd sloot ik aan in de 1,5 uur durende rij voor de easy jet balie...hmm kleine irritatie had ik wel.de mevrouw achter me vond t grappig om elke keer met haar MEGA tas tegen me aan te botsen.
maar na een vriendelijke blik te hebben gegeven bleef ze op afstand...

en toen was en ik eindelijk aan de beurt.
en wat bleek!!!!!
ik had een fout gemaakt in de boeking van me ticket.
dus op naar de easy jet balie om een nieuwe vlucht te boeken.
helaas zat de vlucht van 8 uur al vol.
maar ze had wel een plekje on half 3 smiddags.moest ik wel even voor een enkeltje in totaal 170 euro neertellen....
ik dacht dat ik ter plekke een beroerte kreeg.

dus ik naar rayan air gehobbeld.
maar t ticket was daar zelfs nog duurder.en kon pas savonds vertrekken.
daar vertelde ze me dat t vakantie is in engeland en t daarom zo duur is....grrrrrr

daarna ben ik als een gek gaan bellen naar nederland om alles te regelen.
hoefde niet opgehaald te worden door jan,dunya kon niet naar huis komen en ik kon niet gaan werken.
en heel fijn ook....me accu van me tel was leeg.

maar goed,paul en lauri kwamen me weer ophalen.eenmaal thuis moest ik van paul in de jacuzzie om te onstressen.
t hielp niet.
toen heeft hij een heerlijk ontbijt gemaakt(lunch) maar ook dat hielp niet.

lauri en paul zijn gaan kanoeen en ik ben in bed gedoken en heb lekker tv gekeken.en geslapen.

gelukkig kon lauri zn boot ticket omzetten en zo konden we samen op de booteen hut boeken(scheelt weer geld)

met de nachtboot kwamen we weer thuis waar paps ons al stond op te wachtte....
een raar einde van een super uitje.

maar ach...ik ben ook raar :D