een sportief dagje - Reisverslag uit Henfield, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu een sportief dagje - Reisverslag uit Henfield, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu

een sportief dagje

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

02 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Henfield

vandaag konden we de fietsen lenen van paul en jacky.
paul had een mooie tocht uitgestippeld voor ons die volgens hem zo een 2 uur duurde.
we zouden een stuk gaan fietsen en erna wandelen.
bij het zien van de route vroegen we ons wel af hoe hard paul dan wel niet zo fietsen en lopen want het leek ons een stuk langer.

nadat we de picknick lunch hadden gemaakt konden we opweg.
en voor de ongelovige onder ons die niet geloven dat ik gefietst heb is er ook bewijs matriaal haha.

na een geweldige rit door t engelse lanschap kwamen we aan bij de plek waarvandaan we zouden gaan lopen.
dwars door de weilanden en koeien en schapen ..
t lopen alleen al was 3 uur lang maar zeker de moeite waard.
wauw wat een super mooie omgeving.
t was genieten in het zonnetje.

eenmaal thuis zijn we om de spieren te verwennen meteen de jacuzzie ingedoken.

jacky had weer een lekkere maaltijd gemaakt.
na t eten nog even de pub in geweest en voor de laaste keer in de jacuzzie naar vallende sterren gezocht in de lucht,helaas weer niks gezien.

erna snel gaan slapen want moest al om half 6 op om op tijd op t vliegveld te zijn.