dagje brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu dagje brighton - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van joyce dijk - WaarBenJij.nu

dagje brighton

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

01 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

na een goede nachtrust konden we gewapend met rugzak en camera's richting brighton.
het zo een btj t scheveningen van londen.

na een busritje waar alleen bejaarde met hun klein kinderen in zaten kwamen we aan in brighton.

we hebben er de red bus genomen.een tour in een open bus.
heel toeristisch hebben we brighton doorgereden en alle toeristche trekpleisters gezien.

na onze bustrip hebben we ons uitgeleefd in de de amusementenhal op de brighton pier.
vooral het krokodil meppen was bij ons erg intrek.(zie foto)
na een aantal uur (en ponden) vonden we het wel welletjes en was t tijd om naar henfield terug te gaan.

vanaf de bus was het nog ene half uurtje wandelen door een mooie omgeving.

jacky had inmiddels een heerlijke maaltijd gemaakt en na een potje kaarten konden we weer lekker relaxen in de jacuzzie voor t slapen gaan.

t strand van brighton was overgigens geen strand maar bestaat uit grote kiezels.
wat wel lekker warm was om op te liggen.

liefs joyce

• 05 Juni 2011 - 14:43

Gemma:

Jeetje zeg, toch weer een onverwachte korte vakantie; bofferd !!