ziek in bed en een nieuw reischema gemaakt - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu ziek in bed en een nieuw reischema gemaakt - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu

ziek in bed en een nieuw reischema gemaakt

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

30 December 2010 | Indonesië, Rantepao

potver ben ik ziek.
Voelde me al een paar dagen niet toop maart ging wel.
In het internetcafe ging t al nie goed dus de fotos houden jullie te goed.
Lukte niet om ze erop te krijgen binnen de tijd die k daar had.helaaas.

Eenmaal trug in ons guysthouse ging ik ff liggen.aangezien er 2 dagen bussen in t vooruitzicht waren bedacht ik me dat ff liggen ff goed zou zijn.
Helaas kreeg ik hoge koorts.lag in bed met lange broek en trui en nog had ik t koud.
Lauri heeft toch maar de tassen ingepakt want de bus ging al vroeg de volgende ochtend.
De volgende ochtwend was t nog niks beter dus de bus wersd geschrapt.
We zijn wel verhuisd naar een kleinere kamer maar waaromweten we nog steeds niet.
Want one kamer is nog steeds vrij.

Zoiezo snappen we hier vaak de logica an dingen niet.

Lauri heeft gister een nieuw scema in mekaar gepuzzeld.
Omdat ik op bwed lig is alles door de war.
Ons grootste probleem is geld.
De bank hier is leeeg en de dichtbjjzijnde grote stad ia 12uur bussen.
Naar het noorden toe is geen optie meer.tijd tekort.geen pinautomaten.
De koorts is weg dus we hebben weinig keus.
Morgen vertrekken we weer richting zuid sulawesi.
Heel jammer maar niks aan te doen.
In het zuid westen heb je ook mooie eilanden met witte stranden en blauwe zee en veel natuur.

Wel weer 2 dagen reizen maar ja.
Hopen maar dat k snel opknap.
Vanuit t noorden zouden we naar surabya (java) vliegen.
Ook dit wordt dus vanuit t zuiden.
Hopen dat we een goed ticket kunnen vinden.

Al met al is t een dure grap dat ziek zijn.
Vandaar dat we morgen toch vertrekken.mits de koorts niet terug komt.

En mensen geen nood.de fotos komen exht nog wel.
Internet is hier gwoon slecht en elk uur valt de stroom wel een keer uit.

Ik gan nog ff tukken en wachtte tot lauri terug is met hopelijk geld.
We gaan proberen euros te wisseln.
Maar zelfs dat valt niet mee.

Liefs joyce

  • 30 December 2010 - 07:37

    Mo:

    Hey wijffie

    Das flink balen dat je ziek bent! Ik hoop dat je snel weer opknapt en weer verder kan aan je reis .

    Kus mo

  • 30 December 2010 - 10:05

    Gemma:

    Paracethamol en veel flessen water !!
    Wel pech zeg, hoop dat je je snel beter voelt en verder met jullie avontuurlijke reis. Tenslotte moet je op een mooi plekje, gezond en gelukkig het nieuwe jaar in ! X X

  • 30 December 2010 - 10:40

    Pascal:

    Hey Jos en Lauri,

    Beterschap,en geniet er nog even van!!!

    Wij wensen jullie alvast en goed 2011

    Kus Pascal en co

  • 30 December 2010 - 16:47

    Margret:

    getsie balen zeg!!
    Ik had je alweer een poosje niet gevolgd dus ik las er een zooitje achterelkaar en nou ben je ziek, tis net of ik een boek lees met slechte afloop!! dat wil ik niet t is net zo spannend!! gauw weer op de been dus he? sterkte en blijf vooral schrijven dikke kus Margret

  • 03 Januari 2011 - 12:33

    Tes:

    Ha Zus!

    Gelukkig nieuwjaar!!
    Ben je al een beetje opgeknapt, hoop het voor je!!

    Wil je nog ff laten weten wanneer je nou precies terugkomt (ivm de katten)??

    Hoor van je!

    X Tes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Rantepao

joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 137741

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: