mini paradijs !!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu mini paradijs !!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van joyce dijk - WaarBenJij.nu

mini paradijs !!!

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

14 December 2010 | Indonesië, Batavia

om 5 uur smnorgens ging de wekker.
verbazend genoeg was ik binnen 10 min aangekleed en wel en klaar voor vertrek.

we hadden een transfer op jakarta die erg krap aan onze 1e vlucht aansloot.
hoe kunnen ze t verzinnen!!!!

dus na letterlijk t vliegveld door gerend te hebben zaten we (ik dan) hijgend en puffend van de hitte in t toestel.

na 2 uur kwamen we aan op sumatra.
daar met de taxi naar de ferry gereden.
we werden allebij wat stilletjes toen we nog duidelijk de govolgen van de tsunami zagen.
onze chauf vertelde dat hij 9 mensen in zn familie was verloren.
ze zijn nog hard bezig met de wederop bouw.

na nog onder de indruk te zijn waren we inmiddels bij de ferry beland.
daar nog ff gegeten bij een aardige mevrouw en toen de boot op.

de bootreis van 2uur was geen straf.
heerlijk in t zonnetje op t bovendek genieten van het mooie uitzicht.

heb er meerdere vliegende vissen gespot!!!
erg apart om ze uit t water te zien springen en een stuk te zien vliegen.

eenmaal richting t eiland was t weer een wauw moment.
helder blauw water en gekleurde vissen konden we al vanaf de boot bewonderen.

nadat ik op de meest ranzige wc ooit was geweest konden we met de chauf naar ons dorpje rijden.

nadat ik de chauf engelse les had gegeven en hij druk was met apen ,geiten,koeien ,honden en andere dieren te ontwijken die doodleuk op de weg zaten kwamen we aan.

wauw wat een top locatie.
super goeie kamer.
waar ik nu onder me klamboe lig te internetten.
buiten alle jungle gluiden die je maar kan bedenken en voor me een wit strand met een blauwe zee die zo helder is dat je alles kan zien.

net ff wezen eten want je heb maar 4 eettentjes hier.
gek werden we van de muggen maar t is zo top hier.

koeien liggen hier lui te zijn op t strand en vanuit me kamer spot ik allerlei dieren.

heb ook al een wild zwijn gezien.

morgen gaat lauri duiken en ik snorkelen.
jaja want hier hebben ze eindelijk wel duikbrillen op sterkte!!!!

het mooie rif ligt voor de deur dus we gaan t beleven!!!!
dit was de lange reis van 13 uur wel waard!!!

een klein mini paradijsje

ik ga nog ff genieten van de beesten geluiden en morgen weer een nieuwe dag!!!

liefs joyce

  • 14 December 2010 - 14:46

    MO:

    Zoohhh dus je kan het wel... op tijd je bed uit en binnen 10 minuten klaar staan wahahahhaha...
    Maarre wel super om te lezen dat het zo mooi is daar! Wel foto's maken he ...

    Groetjes van je collega's...

  • 14 December 2010 - 16:05

    Tinus:

    Klinkt geweldig en heerlijk tegelijk meid!
    Hier is het alleen maar berekoud, tijd voor een winterslaap zou ik zeggen;-)

  • 16 December 2010 - 09:11

    Henk:

    Wat klinkt dat allemaal mooi zeg. Je zou der jaloers op worden.

  • 19 December 2010 - 21:33

    Eef:

    ey zus,,haha ja ik ben ook verbaasd dat ze binnen tien min aangekleed kan zijn;) leuk om te horen dat je zo aan het genieten bent!! lkkr weer uhmm heerlijk het vriest hier en er ligt een dik pak sneeuw maar wel leuk want het is hier natulek bijna kerst:D ben je al wat wijzer geworden van dat geboorte dorp/plaats?! met de katten gaat het heel goed ze komen allebei aan als je in huis bent en willen ook allebei geaait worden niks shuw dus ;) veel plezier!! dikke kus eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 137739

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: