dag huis en bedje .....HALLO WERELD EN RUGZAK - Reisverslag uit Uvita, Costa Rica van joyce dijk - WaarBenJij.nu dag huis en bedje .....HALLO WERELD EN RUGZAK - Reisverslag uit Uvita, Costa Rica van joyce dijk - WaarBenJij.nu

dag huis en bedje .....HALLO WERELD EN RUGZAK

Door: joyce van dijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

15 December 2011 | Costa Rica, Uvita

nadat lauri op zn werk tegen de manager de legendarische woorden:

JE KAN BETER MEER TIJD AAN HET HOTEL BESTEDEN DAN AAN SURFEN.......

heeft gezegt is het nooit meer hetzelfde geweest,met als resultaat,dat hij eruit is gebonsioerd.
Erg jammer want het werk vond hij erg leuk en hij had best nog door willen werken.

Uiteraard ging hier nog wel t een en ander aan vooraf zoals het niet nakomen van de vele beloftes die er gemaakt zijn naar ons en ander personeel....BUT NO HARD FEELINGS
nu gaan we dus weer heerlijk een “stukje “ reizen en zien we verder wel weer wat er op ons pad komt.

De tas is gepakt en met de rugzak vol gaan we richting panama om daar de kerstdagen in panama stad door te brengen in een leuke (volgens internet hihi) homestay.
Oud en nieuw zullen we ook in panama vieren waarna we weer terug zullen reizen naar het mooie costa rica.
Op 10 januari zullen we als een waar ontvangst comite op t vliegveld staan want frank komt ons gezellig een paar weken opzoeken.we gaan dan een btj rondreizen maar ook veel genieten en frank en lauri zullen best een paar biertjes nemen en veel te vertellen hebben.

Als frank weer terug is naar t koude nederland is ons plan om weer terug naar panama te gaan om ons (ex) huisgenootje op te gaan zoeken die daar dan inmiddels weer is.
Aangezien dat aan de caribische zee is en ze daar erg goed de weg en leuke dingen weet hebben we ook daar erg veel zin in.

Erna gaan we (waarschijnlijk) nog wat door midden-amerika reizen om te eindigen in mexico en vanaf daar vliegen we naar cuba, vanaf cuba weer terug naar mexico en dan door naar amerika ( florida).
In amerika gaan we wat vrienden van lauri bezoeken en een hoop dingen zien.....waarschijnlijk ook nog even naar canada waar weer een vriend van lauri trouwt.

Maar.............
met ons weet je het maar nooit. Mischien zijn we over 2 maanden ineens weer thuis of zitten we on een heel ander deel van de wereld...je weet maar nooit wat er op ons pad gaat komen.

We kregen ook nog een berichtje per postduif dat er in nederland een klein wondertje is geboren.
Jan en tessa zijn de trotse ouders van noor.
Even is t toch wel ff flink balen dat ik zover weg ben,had noor graag vast willen en even vasthouden.

Maar de gedachtte dat we straks lekker gaan reizen verzacht de boel!!!
wij gaan weer spannende tijde tegmoet.

Ik zal vast nog vaak terug denken aan “casa verde” waar we met plezier hebben gewoond.
Ook al zat er een flinke familie kakkerlak en was t dak van onze slaapkamer zo lek als een mandje hihi.
Uiteindelijk hadden we het prima hier........

wil natuurlijk nog wel even iedereen alvast een hele fijne kerst wensen, en een super goed 2012 die weer vol nieuwe uitdagingen zal zijn!!!!
VEEL LIEFS
JOYCE EN LAURI

• 15 December 2011 - 20:34

Gemma:

Hoi Joyce en Lauri, wat ik al op FB zei; heel veel succes en ik blijf benieuwd naar jullie avonturen.
    In ieder geval wens ik jullie gezellige feestdagen (lekker in de warmte) en veel geluk en succes voor 2012 alvast.
    Groetjes X X X

• 15 December 2011 - 20:50

Ilse:

Lieve Joyce en Lauri,

Ik wens jullie heel veel reisplezier. Geniet ervan!
    Ook voor jullie hele mooie en bijzondere kerstdagen.
    En voor 2012, zoals je zelf al zegt: weer heel veel mooie nieuwe uitdagingen!

liefs ilse
    Messie, Saartje (logeerhond) en Tara......