terug in canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van joyce dijk - WaarBenJij.nu terug in canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van joyce dijk - WaarBenJij.nu

terug in canada

Blijf op de hoogte en volg joyce

02 Augustus 2012 | Canada, Niagara Falls

na 3 weekjes op t mooie cuba zetten we weer voet op t ons inmiddels vertrouwde toronto (canada).na weer een aantal uurtjes bussen waren we dan eindelijk weer in niagara falls.
hier werden we opgehaald door dennis die ons vertelde dat er nog geen baby was.(in cuba hadden we geen internet)
we konden weer bij dennis en claudia slapen en zo ondertussen een helpende hand bieden in t huishouden en de tuin om die weer wat op te pimpen.en ondertussen was t afwachtte waneer de baby zou komen.

we hebben ons daar weer prima vermaakt.
omdat t warm was besloten we de jetboat op de rivier is een bezoekje te brengen! dat was echt super...door de golven en stroomversnellingen van de rivier.geen straf met dat hete weer!

ook hebben we gezien hoe nick wallanda over een draad de falls over ging.
een hele happening en errug druk maar leuk om te zien.t was wereldwijd op de tv te zien.we hebben gezwaaid!!! heeft niemand ons gezien?

ook het strawberry festival en de bios hebben we een bezoekje gebracht.

uiteraard waren de beestjes ook weer blij dat we terug waren,karlie was niet weg te slaan bij lauri en de poes was vooral mijn vriend.

eindelijk was t dan zover was de kleine nathaniel geboren.
hierna was t bijna tijd om te vertrekken,besloten was om niet naar amerika te gaan maar in canada te blijven.
we vlogen naar halifax om nova scotia te gaan zien en misch ook newfoundland.

na een afscheid wat voor ons vroeg in de morgen was konden we opweg naar t vliegveld van hamilton...om een paar uurtjes te gaan vliegen naar halifax.