t was gesellie !! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van joyce dijk - WaarBenJij.nu t was gesellie !! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van joyce dijk - WaarBenJij.nu

t was gesellie !!

Door: joycevandijk

Blijf op de hoogte en volg joyce

01 December 2010 | Nederland, Honselersdijk

zo eindelijk is t dan zover....last night at home!!!!

vandaag werd ik al verrast door een bezoek van enkele pieten!!!!
heb wel wat lekkers gekregen maar geen kado...
en ik maar denken dat ik toch echt wel heeeel erg lief geweest was dit jaar:(

maar dat werd goed gemaakt bij de uitzwaai borrel/bakkie.

dank jullie wel voor de leuke kadootjes!!!
ik kan lekker lezen in het vliegtuig hihi.

en ja hoor ik zorg ervoor dat ik mn zoutpot boven in me backpack stop!!
mij zie je niet meer uitglijden haha.

beankt ook voor alle lieve smsjes en mailtjes...
helemaal top dat er zo aan je gedacht wordt :D

ik ga er zeker een super mooie reis van maken.

maar eerst ga ik nog ff een paar uurtjes heerlijk slapen in me lekkere bedje...

liefs joyce

  • 01 December 2010 - 22:48

    Henk:

    hoorde ook idd iets over pietjes :)

    veel plezier

    x

  • 01 December 2010 - 23:12

    Mo:

    Hey wijffie...

    Nou nogmaals veel plezier daar en rust goed uit vannacht en morgen in de plane... En dat zout goed bij de hand houden He Wahahahahaha....

    Have fun , dikke knuffel van mij
    X

  • 01 December 2010 - 23:12

    Barry:

    Heey Joyce,

    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar 't is ff beter zo, alhoewel ik me gelukkig al wel beter voel.

    Goeie reis en heel veel plezier.

    Gr. Bar.

  • 02 December 2010 - 12:00

    Mariëlle:

    Joyce heel veel plezier tijdens je trip...
    Hoop dat al je verwachtingen uit zullen komen en je het heel erg naar je zin zal hebben, maar dat zal best goed komen... Ik hou je site in de gaten!!!
    Have fun....

    groetjes Mariëlle

  • 03 December 2010 - 17:01

    Margret:

    Nouja wie neemt er nou zout mee naar tropisch Bali ???(haha)
    Have fun!
    kus Mak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Honselersdijk

joyce

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 137878

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2011 - 31 December 2012

a dream come true

31 Mei 2011 - 04 Juni 2011

surprise surprise

02 December 2010 - 19 Januari 2011

indonesie her i come !!!

Landen bezocht: